Organizace veletrhu

Vážená paní, vážený pane, vážení pracovníci fiktivních firem

 

dovolte nám, abychom Vás co nejsrdečněji pozvali na 9. ročník regionálního veletrhu fiktivních firem, který se uskuteční dne 12. února 2015 v budově Střední školy informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno, Čichnova 23 v kinosále školy.  Přijďte si zasoutěžit, ověřit své znalosti, dovednosti, schopnosti, budeme se těšit na obchodování s vámi.

Níže uvedené podmínky jsou závazné

 

ČASOVÝ HARMONOGRAM VELETRHU PRO VYSTAVOVATELE

         Čtvrtek 12. února 2015

               

07:30 – 08:30             prezence firem u organizátora, příprava stánku

08:30 – 08:40             slavnostní zahájení veletrhu

08:40 – 10:00             soutěž o nejlepší prezentaci

10:00 – 13:00             obchodování mezi firmami, hodnocení dalších soutěží

13:00 – 13:20             taneční vystoupení FENIX DANCE a taneční skupiny CHIMNEY

13:20 – 13:50             vyhlášení výsledků

13:50                         ukončení veletrhu, úklid stánků

 

        I.            VYBAVENÍ STÁNKU

stůl                                         2 ×

židle                                        4 ×

elektrická přípojka                    1 × (dle individuální možnosti)

ubrus                                      2 × (oproti podpisu)

 

 

 

 

Ve stánku je možno použít výzdobu zavěšením nebo nalepením, do stěn nelze nic zatloukat.

Mimo stánek lze reklamu umístit tak, aby šla snadno odstranit. Za odstranění ručí firma sama.

Stánek musí být po ukončení veletrhu odevzdán ve stejném stavu, v jakém byl převzat.

 

         II.            REÁLNÁ PLATBA

1.      Účastnický poplatek je 200,- Kč

2.      Splatnost je v hotovosti, při vstupu do areálu školy

.

         III.            STRAVOVÁNÍ

V případě, že budete mít zájem, lze objednat oběd

Cena: 75,- Kč za osobu

 

         IV.            SOUTĚŽE

Kategorie soutěží

Nejlepší prezentace

Nejlepší stánek

Nejlepší katalog

            Reklamní video spot

Logo a slogan

Tajná soutěž

           

1. Soutěž o nejlepší prezentaci

Prezentace se uskuteční v rámci představení jednotlivých fiktivních firem.

Podmínky:

Prezentace v programu PowerPoint:

-          maximálně tříminutový spot - za překročení času stržení bodů,

-          prezentace bude moderována představiteli firmy,

-          preferujeme zaslání prezentace ve verzi Microsoft Office PowerPoint 2010,

-          e-mailová adresu: veletrhbrno7@gmail.com,

-          termín zaslání prezentace: do 20. 1. 2015 (upozorňujeme, že pozdější odevzdání bude ze             soutěže automaticky vyřazeno, stejně tak nebude tolerováno odevzdání v den soutěže),

-          doporučujeme prostudovat pravidla profesionálních prezentací a řídit se zdravým                          rozumem,

-          cíl prezentace: představte svoji firmu, prodejte svůj výrobek z katalogu, oslovte zákazníky,            zaujměte je svým projevem, svou prezentací (dodržte prosím cíl - jinak srážka bodů),

     -           porota bude hodnotit vystoupení studentů, dodržení všech stanovených podmínek, vzhled                   a sestavení samotné prezentace (vše bodově nastavené).

 

Soutěžící a hosté se usadí v 8.30 – 10.00 v kinosále školy kde bude probíhat slavnostní zahájení a následně budou prezentovány jednotlivé fiktivní firmy. Zástupci jednotlivých fiktivních firem, kteří budou komentovat prezentaci, se dostaví k pořadatelům akce pod pódiem.  Podrobné pokyny, rozpis pořadí
a přibližný čas jednotlivých prezentací bude vyvěšen a předán při prezenci firmy 7:30-8:30 hod v den soutěže na vrátnici školy. Zároveň prosíme, aby diváci odcházeli v průběhu soutěže pouze výjimečně a pouze v okamžiku mezi koncem jedné a začátkem další prezentace.

 

2. Soutěž o nejlepší stánek

Předmětem hodnocení je:

-          Celkový vzhled (originalita, design)

-          Přístup k zákazníkovi

-          Využití reklamy při obchodování

-          Správné vyplňování účetních dokladů

-          Firemní oblečení zaměstnanců

 

3. Soutěž o nejlepší katalog

Podmínky:

-          Katalog je nutné odevzdat ihned při registraci firmy na veletrh

-          Katalog musí být originál

-          Katalog musí vytvořit studenti působící ve firmě

-          Bude hodnocena především vypovídající schopnost katalogu

 

Předmětem hodnocení je:

-          Jazyková úroveň (mateřský jazyk)

-          Gramatická a stylistická správnost

-          Originalita

-          Grafické zpracování

-          Schopnost zaujmout

-          Zajímavost nabídky

-          Přehlednost

-          Srozumitelnost

-          Celkový dojem

4. Reklamní video spot

Podmínky:

-   Délka max. 30 sekund

-   Cílem reklamního video spotu je představit jeden konkrétní výrobek nebo poskytovanou službu firmy

-   Video musí vytvořit studenti dané fiktivní firmy

-   Odeslat ve formátu MP4 (pro použití jiného formátu nutná domluva předem)

-   Termín odeslání: do 20. 1. 2015

-   E-mailová adresu: veletrhbrno7@gmail.com

 

 

Předmětem hodnocení je:

-          Design

-          Originalita

-          Srozumitelnost

-          Hodnota informací

-          Schopnost zaujmout

                  -          Grafické zpracování

 

 

5. Logo + slogan

Podmínky:

-          Logo a slogan musí vytvořit studenti dané fiktivní firmy

-          Rozsah 1 A4

-          Nutno odeslat ve formátu .pdf

-          Pokud jste v této kategorii soutěžili v loňském roce, musí se slogan odlišovat

-          Logo + slogan prosím zasílejte v elektronické podobě stejně jako prezentaci na adresu:                veletrhbrno7@gmail.com

-          Termín odeslání: do 20. 1. 2015

 

Předmětem hodnocení je:

-          Design

-          Originalita

-          Srozumitelnost

-          Schopnost zaujmout

-          Grafické zpracování

 

 

 

 

6. Tajná soutěž

V průběhu veletrhu proběhne tajná soutěž. Jaká… to se uvidí.  Nechte se překvapit.  Automaticky jsou do tajné soutěže zařazeni všichni účastníci. První tři místa odměníme diplomem.