Organizace veletrhu

Vážená paní, vážený pane, vážení pracovníci fiktivních firem

 

dovolte nám, abychom Vás co nejsrdečněji pozvali na 10. ročník regionálního veletrhu fiktivních firem, který se uskuteční dne 9. března 2016 v budově Střední školy informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno, p.o., Čichnova 982/ 23 v kinosále školy.  Přijďte si zasoutěžit, ověřit své znalosti, dovednosti, schopnosti, budeme se těšit na obchodování s vámi.

Níže uvedené podmínky jsou závazné

ČASOVÝ HARMONOGRAM VELETRHU PRO VYSTAVOVATELE

 

Středa 9. březen 2016

               

07:30 – 08:30             prezence firem u organizátora, příprava stánku

08:30 – 08:40             slavnostní zahájení veletrhu

08:40 – 10:00             soutěž o nejlepší prezentaci

10:00 – 13:00             obchodování mezi firmami, hodnocení dalších soutěží

13:00 – 13:20             kulturní vystoupení

13:20 – 13:50             vyhlášení výsledků

13:50                           ukončení veletrhu, úklid stánků

 

        I.            VYBAVENÍ STÁNKU

stůl                                         2 ×

židle                                        4 ×

elektrická přípojka                 1 × (dle individuální možnosti)

ubrus                                      2 × (oproti podpisu)

 

 

 

Ve stánku je možno použít výzdobu zavěšením nebo nalepením, do stěn nelze nic zatloukat.

Mimo stánek lze reklamu umístit tak, aby šla snadno odstranit. Za odstranění ručí firma sama.

Stánek musí být po ukončení veletrhu odevzdán ve stejném stavu, v jakém byl převzat.

 

    II.            REÁLNÁ PLATBA

1.      Účastnický poplatek je 200,- Kč

2.      Splatnost je v hotovosti, při vstupu do areálu školy

.

 III.            STRAVOVÁNÍ

V případě, že budete mít zájem, lze objednat oběd

Cena: 75,- Kč za osobu

 

 IV.            SOUTĚŽE

Kategorie soutěží

Nejlepší prezentace

Nejlepší stánek

Nejlepší katalog

            Reklamní video spot

Logo a slogan

Vizitka

           

1. Soutěž o nejlepší prezentaci

Prezentace se uskuteční v rámci představení jednotlivých fiktivních firem.

Podmínky:

Prezentace v programu PowerPoint:

-          prezentaci je nutno poslat současně s přihláškou.

-          maximálně tříminutový spot - za překročení času stržení bodů,

-          prezentace bude moderována představiteli firmy,

-          preferujeme zaslání prezentace ve verzi Microsoft Office PowerPoint 2010,

-          e-mailová adresu: veletrhbrno7@gmail.com,

-          termín zaslání prezentace: do 19. 2. 2016 (upozorňujeme, že pozdější odevzdání bude ze soutěže automaticky vyřazeno, stejně tak nebude tolerováno odevzdání v den soutěže),

-          doporučujeme prostudovat pravidla profesionálních prezentací a řídit se zdravým rozumem,

-      cíl prezentace: představte svoji firmu, prodejte svůj výrobek z katalogu, oslovte zákazníky, zaujměte je svým projevem, svou prezentací, grafická úprava (dodržte prosím cíl - jinak srážka bodů),

-   porota bude hodnotit vystoupení studentů, dodržení všech stanovených podmínek, vzhled a sestavení samotné prezentace (vše bodově nastavené).

 

Soutěžící a hosté se usadí v 8.30 – 10.00 v kinosále školy kde bude probíhat slavnostní zahájení a následně budou prezentovány jednotlivé fiktivní firmy. Zástupci jednotlivých fiktivních firem, kteří budou komentovat prezentaci, se dostaví k pořadatelům akce pod pódiem.  Podrobné pokyny, rozpis pořadí
a přibližný čas jednotlivých prezentací bude vyvěšen a předán při prezenci firmy 7:30-8:30 hod v den soutěže na vrátnici školy. Zároveň prosíme, aby diváci odcházeli v průběhu soutěže pouze výjimečně a pouze v okamžiku mezi koncem jedné a začátkem další prezentace.

2. Soutěž o nejlepší stánek

Předmětem hodnocení je:

-          Celkový vzhled (originalita, design)

-          Přístup k zákazníkovi

-          Využití reklamy při obchodování

-          Správné vyplňování účetních dokladů

-          Firemní oblečení zaměstnanců

 

3. Soutěž o nejlepší katalog

Podmínky:

-          Katalog je nutné odevzdat pouze v tištěné podobě při vstupu na veletrh

-          Katalog musí být originál

-          Katalog musí vytvořit studenti působící ve firmě

-          Bude hodnocena především vypovídající schopnost katalogu

Předmětem hodnocení je:

-          Jazyková úroveň (mateřský jazyk)

-          Úroveň grafického zpracování

-          Originalita

-          Schopnost zaujmout

-          Zajímavost nabídky

-          Přehlednost

-          Srozumitelnost

-          Celkový dojem

4. Reklamní video spot

Podmínky:

-   Video spot je nutno poslat současně s přihláškou.

-   Délka max. 30 sekund

-   Cílem reklamního video spotu je představit jeden konkrétní výrobek nebo poskytovanou službu firmy

-   Video musí vytvořit studenti dané fiktivní firmy

-   Odeslat ve formátu MP4 (pro použití jiného formátu nutná domluva předem)

-   Termín odeslání: do 19. 2. 2016

-   E-mailová adresu: veletrhbrno7@gmail.com

 Předmětem hodnocení je:

-          Originalita

-          Srozumitelnost

-          Schopnost zaujmout

-     Grafické zpracování

 

 

5. Logo + slogan

Podmínky:

-          logo a slogan je nutné odevzdat pouze v tištěné podobě při vstupu na
veletrh

-          Logo a slogan musí vytvořit studenti dané fiktivní firmy

-          Rozsah max. 1x A4

-          Pokud jste v této kategorii soutěžili v loňském roce, musí se slogan odlišovat

Předmětem hodnocení je:

-          Vtipnost a nápaditost

-          zapamatovatelnost

-          výstižnost sloganu

-          Grafické zpracování

 

 

6. Soutěž o nejlepší vizitku

         Podmínky:

                – vizitku je nutné odevzdat pouze v tištěné podobě při vstupu na
                   veletrh

 

         Předmětem hodnocení je:

         - správná velikost vizitky

- účelnost použitých informací, přehlednost a čitelnost

- estetický vzhled, správné použití písma a loga

 

 

Soutěže budou hodnoceny hosty, odborníky z praxe. Všechny firmy budou seznámeny

s celkovým pořadím.

 

 

Přijeďte si zasoutěžit a vyhrát některou z velkého množství připravených cen, které do soutěže věnovali naši partneři.

 

Získáte nové informace o ostatních firmách, podíváte se na novinky v oblasti výzdoby stánků, katalogů vizitek a jiných způsobů propagace a obchodního jednání.

 

 

 

    V.            ZÁVAZNÉ TERMÍNY

Odevzdání přihlášek:    19. 2. 2016

Prezentaci, reklamního video spotu: 19. 2. 2016

Objednání obědů:         19. 2. 2016

Registrační poplatek: splatnost je v hotovosti, v den konání veletrhu, při vstupu do areálu školy.

 


 

 VI.            DOPRAVA

Z hlavního vlakového nádraží pojedete tramvají č. 1 směr Bystrc (Ečerova)
 a vystoupíte na zastávce Vozovna Komín.

 

Vozovna komín

Hlavní nádraží

 

Z Králova pole nádraží – nastoupíte na zastávce Královo pole nádraží směr Mendlovo náměstí, bus č. 44 a vystoupíte na zastávce Vozovna Komín

 

 

 

 

 

 

Před školou je parkoviště, kde je možné parkovaní zdarma.

 

Kontakt

e-mail:      veletrhbrno7@gmail.com  nebo helena.necasova@cichnovabrno.cz

tel.:          541 123 124, 541 123 117

adresa: Střední škola informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno, p.o., Čichnova 982/23, 624 00 Brno

 

 

 

 

Těšíme se na setkání s Vámi na 10. ročníku regionálního veletrhu fiktivních firem v Brně.

 

 

 

 

 

 

 

V Brně 1. 2. 2016