Organizace veletrhu

Vážená paní, vážený pane, vážení pracovníci fiktivních firem

 

dovolte nám, abychom Vás co nejsrdečněji pozvali na 11. ročník regionálního veletrhu fiktivních firem, který se uskuteční dne 2. března 2017 v budově Střední školy informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno, p.o., Čichnova 982/ 23 v kinosále školy.  Přijďte si zasoutěžit, ověřit své znalosti, dovednosti, schopnosti, budeme se těšit na obchodování s vámi.

Níže uvedené podmínky jsou závazné

ČASOVÝ HARMONOGRAM VELETRHU PRO VYSTAVOVATELE

 

čtvrtek 2. březen 2017

               

07:00 – 08:00             prezence firem u organizátora, příprava stánku

08:00 – 08:10             slavnostní zahájení veletrhu

08:10 – 10:00             soutěž o nejlepší prezentaci

10:00 – 13:00             obchodování mezi firmami, hodnocení dalších soutěží

13:00 – 13:15             prezentace firmy Vision Strategy 

13:15 – 14:00             vyhlášení výsledků

13:00                          ukončení veletrhu, úklid stánků

 

        I.            VYBAVENÍ STÁNKU

stůl                                         2 ×

židle                                        4 ×

ubrus                                      2 × (oproti podpisu)

 

 

 

Ve stánku je možno použít výzdobu zavěšením nebo nalepením, do stěn nelze nic zatloukat.

Mimo stánek lze reklamu umístit tak, aby šla snadno odstranit. Za odstranění ručí firma sama.

Stánek musí být po ukončení veletrhu odevzdán ve stejném stavu, v jakém byl převzat.

 

    II.            REÁLNÁ PLATBA

1.      Účastnický poplatek je 200,- Kč

2.      Splatnost je v hotovosti, při vstupu do areálu školy

.

 III.            STRAVOVÁNÍ

V případě, že budete mít zájem, lze objednat oběd

Cena: 75,- Kč za osobu

 

 IV.            SOUTĚŽE

Kategorie soutěží

Nejlepší prezentace

Nejlepší stánek

Nejlepší katalog

            Reklamní video spot

Leták

Vizitka

Maskot fiktivní firmy

           

1. Soutěž o nejlepší prezentaci

Prezentace se uskuteční v rámci představení jednotlivých fiktivních firem.

Podmínky:

Prezentace v programu PowerPoint:

-          prezentaci je nutno poslat současně s přihláškou.

-          maximálně tříminutový spot - za překročení času stržení bodů,

-          prezentace bude moderována představiteli firmy,

-          preferujeme zaslání prezentace ve verzi Microsoft Office PowerPoint 2010,

-          e-mailová adresu: veletrhbrno7@gmail.com,

-          termín zaslání prezentace: do 17. 2. 2017 (upozorňujeme, že pozdější odevzdání bude ze soutěže automaticky vyřazeno, stejně tak         nebude tolerováno odevzdání v den soutěže),

-          doporučujeme prostudovat pravidla profesionálních prezentací a řídit se zdravým rozumem,

-      cíl prezentace: představte svoji firmu, prodejte svůj výrobek z katalogu, oslovte zákazníky, zaujměte je svým projevem, svou            
          prezentací, grafická úprava (dodržte prosím cíl - jinak srážka bodů),

-         porota bude hodnotit vystoupení studentů, dodržení všech stanovených podmínek, vzhled a sestavení samotné prezentace (vše
          bodově nastavené).

 

Soutěžící a hosté se usadí v 8.30 – 10.00 v kinosále školy kde bude probíhat slavnostní zahájení a následně budou prezentovány jednotlivé fiktivní firmy. Zástupci jednotlivých fiktivních firem, kteří budou komentovat prezentaci, se dostaví k pořadatelům akce pod pódiem.  Podrobné pokyny, rozpis pořadí a přibližný čas jednotlivých prezentací bude vyvěšen a předán při prezenci firmy 7:30-8:30 hod v den soutěže na vrátnici školy. Zároveň prosíme, aby diváci odcházeli v průběhu soutěže pouze výjimečně a pouze v okamžiku mezi koncem jedné a začátkem další prezentace.

2. Soutěž o nejlepší stánek

Předmětem hodnocení je:

-          Celkový vzhled (originalita, design)

-          Přístup k zákazníkovi

-          Využití reklamy při obchodování

-          Správné vyplňování účetních dokladů

-          Firemní oblečení zaměstnanců

 

3. Soutěž o nejlepší katalog

Podmínky:

-          Katalog je nutné odevzdat pouze v tištěné podobě při vstupu na veletrh

-          Katalog musí být originál

-          Katalog musí vytvořit studenti působící ve firmě

-          Bude hodnocena především vypovídající schopnost katalogu

Předmětem hodnocení je:

-          Jazyková úroveň (mateřský jazyk)

-          Úroveň grafického zpracování

-          Originalita

-          Schopnost zaujmout

-          Zajímavost nabídky

-          Přehlednost

-          Srozumitelnost

-          Celkový dojem

4. Reklamní video spot

      Podmínky:

-   Video spot je nutno poslat současně s přihláškou.

-   Délka max. 30 sekund

-   Cílem reklamního video spotu je představit jeden konkrétní výrobek nebo poskytovanou službu firmy

-   Video musí vytvořit studenti dané fiktivní firmy

-   Odeslat ve formátu MP4 (pro použití jiného formátu nutná domluva předem)

-   Termín odeslání: do 17. 2. 2017

-   E-mailová adresu: veletrhbrno7@gmail.com

     Předmětem hodnocení je:

-          Originalita

-          Srozumitelnost

-          Schopnost zaujmout

                 -           Grafické zpracování

5. Leták

    Podmínky:
                -       leták je nutné odevzdat pouze v tištěné podobě při vstupu na veletrh
                -        leták musí vytvořit studenti dané fiktivní firmy

    Předmětem hodnocení je:

                -     vizuální stránka letáku

                -     informační hodnota pro zákazníka

                -     jazyková správno

                -     grafické zpracování

6. Soutěž o nejlepší vizitku

         Podmínky:

                – vizitku je nutné odevzdat pouze v tištěné podobě při vstupu na
                   veletrh

 

         Předmětem hodnocení je:

                - správná velikost vizitky

                - účelnost použitých informací, přehlednost a čitelnost

                - estetický vzhled, správné použití písma a loga

7. Maskot firmy

            Předmětem hodnocení:

                             - provázanost s fiktivní firmou

                             - originalita

                             - schopnost zaujmout

           

 

Soutěže budou hodnoceny hosty, odborníky z praxe. Všechny firmy budou seznámeny

s celkovým pořadím.

 

 

Přijeďte si zasoutěžit a vyhrát některou z velkého množství připravených cen, které do soutěže věnovali naši partneři.

 

Získáte nové informace o ostatních firmách, podíváte se na novinky v oblasti výzdoby stánků, katalogů vizitek a jiných způsobů propagace a obchodního jednání.

 

 

 

    V.            ZÁVAZNÉ TERMÍNY

Odevzdání přihlášek:    17. 2. 2017

Prezentaci, reklamního video spotu: 17. 2. 2017

Objednání obědů a ubytování:         17. 2. 2017

Registrační poplatek: splatnost je v hotovosti, v den konání veletrhu, při vstupu do areálu školy.

 


 

 VI.            DOPRAVA

Z hlavního vlakového nádraží pojedete tramvají č. 1 směr Bystrc (Ečerova)
 a vystoupíte na zastávce Vozovna Komín.

 

Vozovna komín

Hlavní nádraží

 

Z Králova pole nádraží – nastoupíte na zastávce Královo pole nádraží směr Mendlovo náměstí, bus č. 44 a vystoupíte na zastávce Vozovna Komín

 

 

 

 

 

 

Před školou je parkoviště, kde je možné parkování.

 

Kontakt

e-mail:      veletrhbrno7@gmail.com  nebo helena.necasova@cichnovabrno.cz

tel.:          541 123 124, 541 123 117

adresa: Střední škola informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno, p.o., Čichnova 982/23, 624 00 Brno

 

 

 

 

Těšíme se na setkání s Vámi na 11. ročníku regionálního veletrhu fiktivních firem v Brně.

 

 

 

 

 

 

 

V Brně 19. 12. 2017