POZVÁNKA veletrh FF 14. 3. 2018.pdf (1295980)Organizace veletrhu
POZVÁNKA
na
12. ročník regionálního veletrhu
fiktivních firem
dne 14. 3. 2018
Střední škola informatiky, poštovnictví
a finančnictví Brno, p.o., Čichnova 982/23,
624 00 BRNO
Vážená paní, vážený pane, vážení pracovníci fiktivních firem
dovolte nám, abychom Vás co nejsrdečněji pozvali na 12. ročník regionálního veletrhu fiktivních firem, který se uskuteční dne 14. března 2018 v budově Střední školy informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno, p.o., Čichnova 982/ 23 v kinosále školy. Přijďte si zasoutěžit, ověřit své znalosti, dovednosti, schopnosti, budeme se těšit na obchodování s vámi.
Níže uvedené podmínky jsou závazné
ČASOVÝ HARMONOGRAM VELETRHU PRO VYSTAVOVATELE
Středa 14. březen 2018
07:30 – 08:30 prezence firem u organizátora, příprava stánku
08:30 – 08:40 slavnostní zahájení veletrhu
08:40 – 10:00 soutěž o nejlepší prezentaci
10:00 – 13:00 obchodování mezi firmami, hodnocení dalších soutěží
13:00 – 13:20 sčítání výsledků
13:20 – 13:50 vyhlášení výsledků
13:50 ukončení veletrhu, úklid stánků
(od 11 hod bude pro zájemce zajištěna prohlídka naší školy)
I. VYBAVENÍ STÁNKU
stůl 2 ×
židle 4 ×
ubrus 1 × (oproti podpisu)
Ve stánku je možno použít výzdobu zavěšením nebo nalepením, do stěn nelze nic zatloukat.
Mimo stánek lze reklamu umístit tak, aby šla snadno odstranit. Za odstranění ručí firma sama.
Stánek musí být po ukončení veletrhu odevzdán ve stejném stavu, v jakém byl převzat.
II. REÁLNÁ PLATBA
1. Účastnický poplatek je 200,- Kč
2. Splatnost je v hotovosti, při vstupu do areálu školy
.
III. STRAVOVÁNÍ
V případě, že budete mít zájem, lze objednat oběd
Cena: 80,- Kč za osobu
IV. SOUTĚŽE
Kategorie soutěží
Nejlepší prezentace
Nejlepší stánek
Nejlepší katalog
Reklamní video spot
Leták
Vizitka
Maskot fiktivní firmy
Logo a slogan
1. Soutěž o nejlepší prezentaci
Prezentace se uskuteční v rámci představení jednotlivých fiktivních firem.
Podmínky:
Prezentace v programu PowerPoint:
- prezentaci je nutno poslat současně s přihláškou.
- maximálně tříminutový spot - za překročení času stržení bodů,
- prezentace bude moderována představiteli firmy,
- preferujeme zaslání prezentace ve verzi Microsoft Office PowerPoint 2010,
- e-mailová adresu: veletrhbrno7@gmail.com,
- termín zaslání prezentace: do 28. 2. 2017 (upozorňujeme, že pozdější odevzdání bude ze soutěže automaticky vyřazeno, stejně tak nebude tolerováno odevzdání v den soutěže),
- doporučujeme prostudovat pravidla profesionálních prezentací a řídit se zdravým rozumem,
- cíl prezentace: představte svoji firmu, prodejte svůj výrobek z katalogu, oslovte zákazníky, zaujměte je svým projevem, svou prezentací, grafická úprava (dodržte prosím cíl - jinak srážka bodů),
- porota bude hodnotit vystoupení studentů, dodržení všech stanovených podmínek, vzhled a sestavení samotné prezentace (vše bodově nastavené).
Soutěžící a hosté se usadí v 8.30 – 10.00 v kinosále školy kde bude probíhat slavnostní zahájení a následně budou prezentovány jednotlivé fiktivní firmy. Zástupci jednotlivých fiktivních firem, kteří budou komentovat prezentaci, se dostaví k pořadatelům akce pod pódiem. Podrobné pokyny, rozpis pořadí
a přibližný čas jednotlivých prezentací bude vyvěšen a předán při prezenci firmy 7:30-8:30 hod v den soutěže na vrátnici školy. Zároveň prosíme, aby diváci odcházeli v průběhu soutěže pouze výjimečně a pouze v okamžiku mezi koncem jedné a začátkem další prezentace.
2. Soutěž o nejlepší stánek
Předmětem hodnocení je:
- Celkový vzhled (originalita, design)
- Přístup k zákazníkovi
- Využití reklamy při obchodování
- Správné vyplňování účetních dokladů
- Firemní oblečení zaměstnanců
3. Soutěž o nejlepší katalog
Podmínky:
- Katalog je nutné odevzdat pouze v tištěné podobě při vstupu na veletrh
- Katalog musí být originál
- Katalog musí vytvořit studenti působící ve firmě
- Bude hodnocena především vypovídající schopnost katalogu
Předmětem hodnocení je:
- Jazyková úroveň (mateřský jazyk)
- Úroveň grafického zpracování
- Originalita
- Schopnost zaujmout
- Zajímavost nabídky
- Přehlednost
- Srozumitelnost
- Celkový dojem
4. Reklamní video spot
Podmínky:
- Video spot je nutno poslat současně s přihláškou.
- Délka 30 - 60 sekund
- Cílem reklamního video spotu je představit jeden konkrétní výrobek nebo poskytovanou službu firmy
- Video musí vytvořit studenti dané fiktivní firmy
- Odeslat ve formátu MP4 (pro použití jiného formátu nutná domluva předem)
- Termín odeslání: do 28. 2. 2018
- E-mailová adresu: veletrhbrno7@gmail.com
Předmětem hodnocení je:
- Originalita
- Srozumitelnost
- Schopnost zaujmout
- Grafické zpracování
5. Leták
Podmínky:
- leták je nutné odevzdat pouze v tištěné podobě při vstupu na
veletrh
- leták musí vytvořit studenti dané fiktivní firmy
Předmětem hodnocení je:
- vizuální stránka letáku
- informační hodnota pro zákazníka
- jazyková správnost
- grafické zpracování
6. Soutěž o nejlepší vizitku
Podmínky:
– vizitku je nutné odevzdat pouze v tištěné podobě při vstupu na
veletrh
Předmětem hodnocení je:
- správná velikost vizitky
- účelnost použitých informací, přehlednost a čitelnost
- estetický vzhled, správné použití písma a loga
7. Maskot firmy
Předmětem hodnocení:
- provázanost s fiktivní firmou
- originalita
- schopnost zaujmout
8. Logo + slogan
Podmínky:
- logo a slogan je nutné odevzdat pouze v tištěné podobě při vstupu na
veletrh
- Logo a slogan musí vytvořit studenti dané fiktivní firmy
- Rozsah max. 1x A4
- Pokud jste v této kategorii soutěžili v loňském roce, musí se slogan odlišovat
Předmětem hodnocení je:
- Vtipnost a nápaditost
- zapamatovatelnost
- výstižnost sloganu
- grafické zpracování
Soutěže budou hodnoceny hosty, odborníky z praxe. Všechny firmy budou seznámeny
s celkovým pořadím.
Přijeďte si zasoutěžit a vyhrát některou z velkého množství připravených cen, které do soutěže věnovali naši partneři.
Získáte nové informace o ostatních firmách, podíváte se na novinky v oblasti výzdoby stánků, katalogů vizitek a jiných způsobů propagace a obchodního jednání.
V. ZÁVAZNÉ TERMÍNY
Odevzdání přihlášek: 28. 2. 2018
Prezentaci, reklamního video spotu: 28. 2. 2018
Objednání obědů a ubytování: 28. 2. 2018
Registrační poplatek: splatnost je v hotovosti, v den konání veletrhu, při vstupu do areálu školy.
VI. DOPRAVA
Z hlavního vlakového nádraží pojedete tramvají č. 1 směr Bystrc (Ečerova)
a vystoupíte na zastávce Vozovna Komín.
|
|
Z Králova pole nádraží – nastoupíte na zastávce Královo pole nádraží směr Mendlovo náměstí, bus č. 44 a vystoupíte na zastávce Vozovna Komín
Před školou je parkoviště, kde je možné parkovaní.
Kontakt
e-mail: veletrhbrno7@gmail.com nebo helena.necasova@cichnovabrno.cz
tel.: 541 123 124, 541 123 117
adresa: Střední škola informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno, p.o., Čichnova 982/23, 624 00 Brno
Těšíme se na setkání s Vámi na 12. ročníku regionálního veletrhu fiktivních firem v Brně.
V Brně 01. 02. 2018