POZVÁNKA
na
13. ročník regionálního veletrhu
fiktivních firem
dne 27. 2. 2019
Střední škola informatiky, poštovnictví
a finančnictví Brno, p.o., Čichnova 982/23,
624 00 BRNO
Vážení obchodní přátelé
dovolte nám, abychom Vás co nejsrdečněji pozvali na 13. ročník regionálního veletrhu fiktivních firem, který se uskuteční dne 27. února 2019 v budově Střední školy informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno, p.o., Čichnova 982/ 23 v kinosále školy. Přijďte si zasoutěžit, ověřit své znalosti, dovednosti, schopnosti, budeme se těšit na obchodování s vámi (https://veletrh.webnode.cz/).
ČASOVÝ HARMONOGRAM VELETRHU PRO VYSTAVOVATELE
Středa 27. února 2019
07:00 – 08:00 prezence firem u organizátora, příprava stánku
08:00 – 08:10 slavnostní zahájení veletrhu
08:10 – 10:00 soutěž o nejlepší prezentaci a maskota
10:00 – 12:30 obchodování mezi firmami
12:30 – 12:40 soutěžní videospoty
12:40 – 13:20 vyhlášení výsledků
13:20 ukončení veletrhu, úklid stánků
Kategorie soutěží
Nejlepší prezentace
Nejlepší obchodní stánek
Nejlepší katalog
Nejlepší reklamní video spot
Nejlepší leták
Nejlepší vizitka
Nejlepšího maskot
Nejlepší logo a slogan
PROPOZICE SOUTĚŽÍ
V letošním roce budou soutěže rozděleny do dvou kategorií:
· Soutěže hodnocené před začátkem veletrhu
· Soutěže hodnocené v průběhu veletrhu
SOUTĚŽE HODNOCENÉ PŘED ZAČÁTKEM VELETRHU
1. Soutěž o nejlepší katalog – v tištěné podobě
· Prezentace prodávaného zboží
2. Nejlepší video – reklamní spot – v elektronické podobě
· Délka 30 – 60 sekund
· Odeslat ve formátu MP4 (pro použití jiného formátu nutná domluva předem)
· Spot musí vytvořit studenti dané firmy
· Propagace firmy, zboží nebo služeb
3. Nejlepší leták – akční nabídka prodávaného zboží – v tištěné podobě
· leták musí vytvořit studenti dané fiktivní firmy
4. Soutěž o nejlepší vizitku – v tištěné podobě
5. Nejlepší Logo + slogan – v tištěné podobě
· Rozsah max. 1x A4 nebo 2x A5 (pokud obdržíme 2x A4 budete ze soutěže vyřazeni z důvodu kapacity prostor)
Materiál v elektronické podobě zasílejte na adresu:
Materiál v tištěné podobě zasílejte v jedné zásilce na adresu:
Ing. Helena Nečasová, SŠ informatiky poštovnictví a finančnictví Brno p.o., Čichnova 23, 624 00 Brno
MATERIÁLY DO SOUTĚŽÍ ZASÍLEJTE DO 1. 2. 2019
MATERIÁLY PŘIJATÉ PO TOMTO DATU JIŽ NEBUDOU HODNOCENY
SOUTĚŽE HODNOCENÉ V PRŮBĚHU VELETRHU:
1. Nejlepší prezentaci
· Prezentace v délce 3 minut
· Anglický překlad není nutností
· Zaujmout publikum
· zpracování prezentace
· Přednes a vystupování prezentujících
2. Soutěž o nejlepší stánek
· Celkový vzhled (originalita, design)
· Přístup k zákazníkovi
· Využití reklamy při obchodování
· Správné vyplňování účetních dokladů
· Firemní oblečení zaměstnanců
3. Maskot firmy
· provázanost s fiktivní firmou
· originalita
· schopnost zaujmout
Přijeďte si zasoutěžit a vyhrát některou z velkého množství připravených cen, které do soutěže věnovali naši partneři.
Získáte nové informace o ostatních firmách, podíváte se na novinky v oblasti výzdoby stánků, katalogů vizitek a jiných způsobů propagace a obchodního jednání.
ZÁVAZNÉ TERMÍNY
Odevzdání přihlášek: 10. 1. 2019
Materiály do soutěže zasílejte do: 1. 2. 2019, po tomto datu již materiály nemohou být do soutěže přijaty
Objednání obědů a ubytování: 10. 1. 2019 (ubytování je možné na našem internátě)
Registrační poplatek: 200 Kč splatnost je v hotovosti, v den konání veletrhu, při vstupu do areálu školy.
Před školou je parkoviště, kde je možné parkovaní.
KONTAKT
mail: veletrhbrno7@gmail.com nebo helena.necasova@cichnovabrno.cz
tel.: 541 123 124, 541 123 232
adresa: Střední škola informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno, p.o., Čichnova 982/23, 624 00 Brno
Kompletní informace o veletrhu najdete také na:
https://veletrh.webnode.cz/
Těšíme se na setkání s Vámi na 13. ročníku regionálního veletrhu fiktivních firem v Brně.